Dagens träning

Idag blev det ett gympass, bröst/triceps stod på schemat. Imorgon blir det spinning med Ida och Emma + att jag tänkte köra ett litet magpass på gymmet också. Min träningsmotivation har kommit tillbaka och det gillar vi!

Har hållit på att rensa garderoben, har så mkt som jag inte använder och som blivit för stort. Ingen ide att det ligger och skrotar där så har lagt ut en del saker på tradera för att se om någon annan kanske är intresserad. Alltid bra att tjäna lite extra pengar på sådant man ändå inte använder och sedan kunna köpa något nytt plagg istället.

Well, nu ska jag ta mig en blodapelsin (beroende framkallande) och slå mig ner i soffan. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback