motivation

Har inte alls haft någon motivation till att träna speciellt mycket under sommaren, men nu kör jag igång "hårdkörningen" igen. Fokus ligger på att träna för att må bra och även äta så att kroppen och knoppen mår bra. Blir strikt på veckorna, men på lördagar finns det utrymme för lite gott osv.

Ska jobba på att få bort ångesten över att stoppa i sig godis t.ex! Det är helt okej, i rimliga mängder! Att träna älskar jag när jag är inne i stimmet och dit ska jag komma igen.

Sommaren har fått stå för paus och vila, behövs ibland! Men nu är jag redo för nya tag :) Ses på gymmet, spinningen öch övrig träning!

Jag gymmar, kör spinning och går promenader helst. Vill du henka? Säg till! Nu ska jag slänga ihop lite mat.


Kommentarer
Sandra

Som sagt, jag kommer i slutet av september :)

2010-08-23, 16:02:39

Jag VILL, VILL, VILL!!!!!!!!!!!

2010-08-24, 00:56:11
Gabbi

Jag kommer också gärna med :)

2010-08-28, 12:10:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback