Min resa

Jag blev så himla glad här om dagen när en av dem som jobbar på mitt gym där jag tränar kom fram och sa: Jag vill bara säga vilket otroligt bra jobb du gjort! Hur kan man inte blir glad av det? Man kanske inte ser så bra på bilderna skillnaden, men liten skillnad hoppas jag att ni kan se, och vet ni vad? Ingenting är omöjligt om man har bestämmt sig för det. Jag har lyckats gå ner över 20kg av mig själv, jag har lagt upp mitt eget träninsprogram och försökt äta normal mat. Visst har det varit tung, men absolut värt det. Det tråkiga är dock att alla som jag lärt känna inom de närmsta åren känner mig som den den mulliga tjejen, dom har ingen aning om att jag har varit normal viktig hela mitt liv och enda anledningen till att jag gick upp var att jag nog hamnade i en depression och åt ganska onyttigt och en hel del mängd godis. Hur som helst är jag glad att jag tagit mig ur den onda cirkel och har ett hälsosamt liv nu, det anser jag att alla ska ha rätt till.

Mitt enda problem dock som jag haft är att erkänna vad man väger och vad jag vägde som mest, därför tänker jag nu berätta för hela världen att jag har vägt som mest 95,5kg och nu väger jag 73kg. Jag förstår inte varför det ska vara så tabu att säga vad man väger om är kvinna, man vill helst inte erkänna om man ligger över 70 strecket. Men här har ni mig, och jag anser inte att jag är mindra värd på något sätt pga. att jag vägt över 90kg eller som nu 73kg.

Det viktigaste är att du gör det för dig själv och ingen annan, för att du ska må bra och det gör jag idag! Puss

Kommentarer

Du är så otroligt duktig Linda! Och en jättefin människa! Glöm aldrig det! Kram

2009-10-31, 16:15:55

Var stolt över dig själv! Du har varit jätte duktig :)

2009-10-31, 21:53:06

Och du, det syns ganska så mycket skillnad på bilderna :)

2009-10-31, 21:54:01

Bra jobbat ! (:

2009-11-01, 15:34:03

Du har varit jätteduktig, verkligen! Och skillnaden syns, mycket väl!

2009-11-01, 17:39:00

Super bra jobbat, verkligen!! Och jag kan lova att det syns :)

2009-11-01, 21:37:11

Vilket jobb du gjort Linda : ) Du är välkommen till TC också ; )

2009-11-02, 01:37:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback