Mitt i veckan

Onsdag, mitt i veckan och jag känner mig enormt seg. Frågan är om man ska känna efter eller bara köra på? Kanske bra att bromsa lite och ta det lugnt. Åt en ruskigt god lunch idag förövrigt, Lax och spenatlasagne. Sjukt gott! Träningen idag bestod av ben + lite cardio, jag är nöjd! Nu ska jag se fotboll och äta äggmackor (det bästa som finns just nu). Kan inte vara utan det ;) Är pirrig och nervös inför imorgon, men det får gå som det går. Jag är den jag är! :)

En liten hemlis att dela med mig av, som jag valt att inte skriva så jäkla mycket om här, men nu känner jag faktiskt att jag måste få skryta lite. På två månader har jag lyckats tappa bort 7,4kg + 27cm runt kroppen, hur bra är inte det? Fast jag ser inte någon större skillnad själv, men förhoppningsvis är jag "hemmablind". Life is good!

Dagens längtan är min planerade Stockholmsresa, april kom gärna nu på en gång! Fotboll och äggmackor var det ja, höres och synes förhoppningsvis! Kram


Kommentarer

Vad duktig du är!! :)



Du får gärna dela med dig av dina knep ;)

2012-03-01, 12:03:15

Tyckte du såg avsmalnad ut när vi sågs men sa aldrig nåt. Så JA det syns :) Duktig du är!

2012-03-06, 21:47:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback