To much

Påsken börjar lida mot sitt slut & jag är glad över det. Tillbaka till rutiner, de gillar jag. Har ätit alldelens för mycket godis, ingen ångest över det, men min kropp pallar inte längre denna mängd socker! Känner mig mest bara bakis & har ont i magen konstant! Imorgon är det måndag, nya tag, ska endast inta godis när jag verkligen är sugen på det :-)

Annars har påsken bestått av middagar, mys, fest, godis, lång-promenader, träning osv.

Dagens motion/träning har bestått av en lång-promenad i solen & ett ben-pass på gymmet! Svettigt men givande :-)

Nu ska jag snart hoppa i säng, jobb på Team står på schemat imorgon! Godnatt!


Kommentarer
Lisa Se

Fy vad snygg tröja! Snart ses vi :)

2012-04-09, 14:51:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback