Hello mates!

Jag är verkligen så bra på att blogga just nu, eller så inte. Väntar så att jag håller på att dö tills mina converse kommer, kan dom inte bara komma nu? Har fått skavsår på fötterna, men så går det väl när man går och går + tar en liten springtur! Smällar man får ta, om man vill bli fit ; ) Har dessutom låst mig själv ute idag, så har spenderat lite tid med Bea och Deion tills jag tillslut kom in i lägenheten.. Så kan det gå!


Liten bild på mig själv, om man nu ska vara lite ego! Skola imorgon, så godnatt!

Liten fråga, vad händer under påsk?

Kommentarer

Fest hos Lisa H på lördag. Kom! :) Du ska få ditt linne, jag skäms för att jag hela tiden glömmer bort det.

2011-04-19, 23:02:13

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-11, 01:43:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback