sjuk

Inne på tredje dagen med en hemsk förkylning, jag hoppas att den ska lägga sig snart så att jag kan återgå till mitt vanliga liv. Har ingen ork att plugga som jag behöver, ingen ork att äta så länge någon inte lagar den åt mig och serverar den. Men även då petar jag bara i maten, är sjukt hungrig men får som inte ner mycket. Min näsa är svullen, röd och jag har ont av alla snytningar.

Ja, just nu är det faktiskt lite synd om mig och jag behöver lite tröst. Bara för det funderar jag på lite tröstshopping som att inhandla dessa:

 

Eller om någon annan vill köpa dem åt mig så, varsågod! Men ordet var less, less, less och åter less. När ska det ge med sig? Hur som helst blir det Luleå imorgon för hockey i Coop Arena, kanske att det kan få mig på lite bättre humör så länge jag har blivit lite friskare.

Näe, nu ska jag kurera mig!


Kommentarer
Sandra

Krya på dig! OCh kul med hockey, hade också velat se matchen :)

2010-09-24, 22:09:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback