Full rulle

Just nu är det verkligen full rulle i mitt liv, har en massa saker att göra och det är väl så det ska vara? Igår var jag på arbetsintervju för ett extrajobb, kul och jag hoppas att jag får det! Idag har jag varit och fixat LIA plats, så det kan jag checka av i listan för saker att göra.

Men fortfarande en hel del kvar:

- Skriva färdigt en utvecklingsrapport till den 25/10 + muntligt föredrag
- Skriva en rapport om värdskap till den 25/10
- Tenta den 26/10
- Ett litteraturseminarium kvar
- Studiegruppsmöte

Detta är allt jobbigt som är kvar i skolan, men har roliga saker att se fram emot också:

- Dop imorgon
- Tjejfest hemma hos mig + firande av Lisa



Trevlig fredag!

Kommentarer
Lisa

Å det ska bli så kul!

2010-10-15, 17:53:10

Bättre sent än aldrig ;)

Okej. Va bra att du blev nöjd :)

2010-10-15, 18:24:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback