Yey!

Gud vad jag är duktig på att uppdatera, eller så inte. Men har sjukt mycket att göra innan det bär av, mest att plugga till min tenta som är snart. Gick igenom övningstentan idag och jag fattade ingenting, men som tur är har jag ju någon dag att klura ut vad som menas. Jag hatar dock när jag inte förstår vars siffrorna kommer ifrån. Löser sig nog, får hoppas på det i alla fall. Hur som helst är alla inlämningsuppgifter inlämnade för den här kursen, vilket känns skönt.

Det har även varit dåligt med träning, har bara hunnit med ett gympass men imorgon får jag svettas lite då det vankas spinning 45min med Ida. Skönt att rensa tankarna lite och bara fokusera på sig själv. Kan det bli sommar nu?



Och nä jag orkade inte vända bilden!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback