Dubbelt upp!

Nu har jag klarat uppgiften, fått svar om att jag klarade den där sjukt svåra uppgiften. Happy! Fick även reda på att jag klarat min rest-tenta som jag hade, dubbel upp! Det går bra nu, men har en svår inlämningsuppgift som ska in + tentan i denna kurs, men jag tror på mig själv. Jag ska klara det! Har man bestämt sig, då kan man klara allt.

Idag skulle nog jag orka allt vad jag vill, lyfta tusen gånger så mycket på gymmet eller dra ett dubbel spinningpass. Har en bra känsla i kroppen med dessa positiva besked.

Men jag belönade mig istället med att klicka hem jackan som jag skrev om nyss, hoppas den passar som en gjuten handske. Nu ska jag hoppa i duschen istället. Vi höres och synes kanske ; )


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback