Hej kära läsare!

Just nu kommer det inte bli så mycket uppdateringar pga. att jag har ganska mycket studier som jag måste pyssla med hela den här veckan och nästa. Tenta veckan kommer så stressen börjar infinna sig, men jag hoppas på att det kommer att gå riktigt bra. Mitt enda problem är att jag blockerar mig själv, blir så nervös att jag inte kommer ihåg allt jag lärt mig innan. Någon som har ett tips på hur man ska få bort det?

Jag brukar försöka andas lugnt och intala mig själv att fokusera istället, och sedan vad gör det om det skiter sig? Man får alltid en andra chans, tur är väl det.

Nu ska jag slänga på mig träningskläderna och promenera mot gymmet, 60min kondition står på schemat. Nyårskroppen här kommer jag ; ) (satsar på fit till nyår istället för beachen nu).

Någon av dessa klänningar skulle jag vilja ha på mig och se helt glammig ut i!



Bilder från Nelly.com och Hm.com

Kommentarer
Sandra

Tips inför tenta! Focusera på EN fråga åt gången och leta fram den relevanta infomationen för just DEN frågan. Om man kollar på alla frågor "samtidigt" så stressar man bara upp sig och all fakta man läst in bara flyger omkring!

2009-10-21, 22:18:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback