Problems

Jag anser att det är jätte svårt att välja uppsats-ämne när man har ganska fria händer inom ett brett område (ekonomi, marknadsföring osv), har ingen aning om vad jag ska skriva om. Dessutom ska den vara på engelska, huh. Jag måste nog säga att jag suger på den engelska grammatiken så måste ta hjälp av någon som kan korrektur läsa den åt mig och ge feedback innan inlämning. Men först kanske man ska komma på vad man ska skriva om, de andra problemen får ta tag i sedan. Detta är trots allt inte en lång uppsats, the main text ska vara ca 1500 ord (ungefär 3st A4 sidor). Sedan måste man såklart lägga till inledning, slutsats osv, men att stommen ska bestå av ca 3st sidor är inte så farligt. Måste leta vidare nu och hitta ett ämne, kanske bloggarnas epidemi? Fast hur ska jag kunna referera till detta?


Kommentarer
MALINHE - FOTOBLOGGEN! http://malinhee.blogg.se/

SV: jodå, allting är bra med mig:D!

2009-11-16, 16:28:35

Det kommer säkerligen gå jättebra, du är så duktig!

Det där med referenser är ett enda virrvarr, väldigt jobbigt är det. Men till slut sitter det väl :P

2009-11-18, 11:43:40

Och jag tycker att jag har mycket!! (:

2009-11-20, 20:33:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback