Mumma

Tacos är gott, och det har jag nyss proppat i mig. Så nu behöver inte magen kurra mera. BP gick sådär, det brister i tekniken men antar att det kommer. Efter det var det bara att cykla hem, hoppa i duschen, sedan ner på stan för att hämta upp syster som kom med buss. Hon har varit på klassresa i Göteborg! Nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska hitta på, F far på träning och blir borta några timmar. Kanske en riktigt lugn promenad, eller ta hand om mina fötter inför sommaren. Borde plugga, men idag känner jag att "jag inte ids". Ja, det blev inte så mycket viktig information i detta inlägg men skit samma : )

Kommentarer

ÅH, fan vad gott med tacos, blev supersugen på det nu :)

2009-05-26, 18:43:37

Det gick bra :) Ge det några gånger så går det ännu bättre & viktigast är ju att det är kul ;)

2009-05-26, 19:26:58

Vad kul ;) Vad ska ni läsa ? :)

2009-05-27, 09:19:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback