Virus och en tanke

Ibland kan man verkligen hata datorer, vi har fått virus på den stationära. Vilket innebär att alla bilder är borta, allt man sparat på, suck. Varför är man inte klok och bränner ner alla filer man vill spara innan sånt här händer. Det återstår att se om datorn går att formatera om, om inte så blir det att inhandla en ny. Jobbig utgift, men nödvändig. Så man får sitta och surfa på den bärbara nu, tur att vi har en till då jag behöver tillgång till internet för min skolas skull : )

Nu ska jag koka mig lite te, och sen sända en lite tanke till Robin. Hoppas allt blir bra, och att du får komma hem snart. Och sedan vill jag påminna alla, ta vara på varandra. Man vet aldrig när det inträffar saker!

Kram

Kommentarer

Hej hej! Tack så mkt för tanken! Det kanske hjälpte för nu har jag fått komma hem! : ) Höres...

2009-03-04, 16:15:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback