Svinstia


Nu har jag hunnit med atta städa lite, har sett ut som en svinstia nästan. Det är väl okej ibland när man verkligen inte har hunnit. Men saken görs ju inte bättre av att den andra delen bjuder hem sina kompisar när det ser ut som fan. Men dom bryr sig kanske inte lika mycket som man själv. Egentligen är det konstigt, när man bodde hemma kastade man sina saker omkring sig, men nu tål jag inte att det är stökigt. Kanske är för att det är ens eget hem, ointressant!

Har även försökt väcka min andra hälft, men det verkar som att han har tänkt att sova hur länge som helst idag. Men han får väl sova lite till medans jag gör mig färdig för att fara på kalas. Händer det förresten något ikväll? Vill inte sitta hemma och tråka!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback