Disney


Idag har vi haft en disneydag, vi hann med 4st filmer. Det är så roligt att se sina gamla favorit filmer som man hade som litet barn. Jag tror att jag kommit fram till att min favorit som liten var skönheten och odjuret.

Idag har jag även drabbats av en ganska bra träningsverk, så passar det ganska bra att man bara tagit det lugnt och slappat i soffan. Träningsverken består av jag gjorde några nya övningar på gymmet igår och tog lite mer vikter, sen prövade jag även på årets första spring/joggingtur. Det gick bättre än förväntat, men det var såklart tungt ändå! Men det känns som om man bara intalar sig själv att du orkar mer, så gör man det : )

Jag har även brutit mitt shoppinguppehåll för att köpa ett längre linne på Gina, men nu är det slut med shopping för ett tag till igen. Som sagt spara spara spara pengar! Nu ska jag ta mig en kopp te och återgå till soffan då jag känner mig förslappad och inte ids göra något mer vettigt idag. Vi syns imorgon istället, puss.




Kommentarer

min favvo är också skönheten och odjuret :)

2009-03-11, 22:01:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback