Träningsveckan som gått


Måndag: 60min kondition + 200 situps/magövningar
Tisdag: Bröst, axlar, triceps + 20min kondition
Torsdag: 60min kondtion + 200 situps/magövningar
Söndag: Rygg, biceps, ben + dansa med mamma

En timmes promenad har jag också hunnit med!

Några pass har uteblivit, och jag måste verkligen trycka in alla för att få störst resultat! Vikten har stått stil den här veckan, har inte ätit ngt onyttigt men ibland är det kanske bara så att man står still. Funderar att börja spinning, någon som vill hänga på?

Nu måste jag städa lite, så att det inte ser ut som ett bombnedslag när Fredrik kommer hem.

Kommentarer

är lätt med på spinning, bara det inte krockar med mina träningar :)

2009-01-26, 15:28:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback