Snorig


Jag hatar att vara förkyld, och inget nässpray har jag heller så att jag kan andas lite genom näsan. Vet att man inte ska missbruka det, men en gång om dagen kan väl inte skadda? Just nu är jag bara less på att vara täppt täppt. Jag vill träna istället, nu nu nu! Man har alltid väldigt bra motivation när man just är sjuk, då vill man träna som bara den.

Har nyss beställt kurslitteratur för 1600 kr, så nu är jag oerhört mycket fattigare. För er som inte vet ska jag fortsätta mina studier inom företagsekonomi fast på distans. Jag måste dessutom beställa en ny webbkamera, någon som vet en bra? Man har nämligen många av föreläsningarna via datorn, teknik är bra! Nu måste jag bara vara oerhört disciplinerad!

Nu ska jag gå och snora, dricka lite grön te och vila inför middagen hos moster.
Vi ska ha Sushiafton ; )

Hej hopp långkalsong!



Ungefär så här ser jag ut, haha! Bara annan hårfärg!






Kommentarer

Hihi 1600 var ju ingenting ;) Vartifrån ska du gå skola? Jag tycker distans är super, passar mig perfekt! Satsa på en hyfsat bra kamera (behöver ej vara värsta värsta) och ett bra headseat så är föreläsningar och seminarium genom internet mycket bra.

2009-01-09, 14:56:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback