Ibland går verkligen allt fel väg!

Idag är ingen bra dag, blir bara så less ibland. Man ska få det ena och det andra. Blää!
Ska äta lite sen lunch nu och försöka läsa, mina tankar har varit lite på annat håll idag och igår, så nu måste jag läsa på extra mycket. Sen idag blir det träning, och kanske fara förbi till Ida/Millan, vem var det nu? Glömsk av mig!

Har hittat en kjol och en tröja jag vill ha, men pga. massa andra utgifter kan jag inte inhandla det. Men kanske att jag kan flörta in mig hos F att han köper det i femårs-present till mig ; )

Katterna ska till veterinären och kollas + att det är dags för vaccination för kattsjukdomar också!
Två katter = dubbel så dyrt

Så mina pengar räcker till mat och inte så mycket mer, får hoppas att a-kasse pengarna från 2007 kommer snart och försäkringspengarna från 2007. Då kanske man får lite extra klirr i kassan och kan köpa en telefon, första prioritet!

Ha en bra dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback