Beach 2009


Hittils har projektet Beach 2009 gått bra för mig! Har inget sug över huvudtaget just nu, och skulle jag bli sugen tänk då till.
- är det verkligen värt det? Däremot har jag gått och blivit sjuk med förkylning nu, så träningen har inte fått så bra start på året! Men när jag väl bli frisk då kommer träningen att bara dundra fram.

Såhär kommer mitt träningsschema att se ut när jag är frisk:

Måndag: 60min kondition på gymmet + mage
Tisdag: Styrketräningspass - Bröst, axlar, triceps + 30min kondition
Onsdag: Vila eller promenad om orken finns
Torsdag: 60min kondition på gymmet + mage
Fredag: Styrketräningspass - Ben, rygg, biceps + 30min kondition
Lördag: Vila
Söndag: 60min kondition eller mer på gymmet i lungt tempo

+ morgonpromenader! Nu ska det ge resultat vill jag lova : )


Någon som vill komma med och träna så är det bara att hänga på!


Kommentarer
Sandra

Jag kommer gärna å tränar såsnart jag slängt kryckorna. Är även med på morgonpromenad framöver :)

2009-01-08, 16:25:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback