20080115


Jag har äntligen bestämmt mig, blir nr: 3. Lite annorlunda men helt okej : ) Jag trivs i dom, plus att det kommer att bli så sjukt billigt. Det här med nätet, att man inte tänkt på det tidigare. Mina glasögon ska bara användas som komplement till linser, då jag är en linsbärare i grund och botten. Men det kommer blir så bra!


Just nu håller jag på och fixar för skolstarten på distans, webbkamera och hela köret. Det verkar fungera bra, ända orosmomenten är att kurslitteraturen inte kommit ännu, och att jag inte kan se kursschemat. Har dock mailat runt, så får väl ett svar idag eller imorgon i alla fall : )

Hur går det förresten för er med beach 2009 kamrater? Gått ner någonting? Jag kan inte låta bli att fuskväga mig, men ska försöka. Kan inte hålla på att köra till mamma hela tiden, kanske dags att införskaffa sig en våg. Hur som helst enligt mammasvåg: - 1kg! Antar att det är mest vatten, men i alla fall neråt är det ju.

Dagens träning kommer bestå av: 60min kondition + mage, ev. en promenad också! Ciao Bella

Kommentarer
Sandra

Härligt Linda! :) Vägde mig för första gången det här året i går morse och då vägde jag drygt 2 kg mindre än när jag vägde mig senast, men då är det ju några månader sen. Tror det mesta som försvunnit för mig är muskler, framförallt i benet, det har blivit grymt smalt i jämförelse med det andra, pust! Men men, bara att kämpa på...

2009-01-15, 12:22:48

Okej, men treorna var ju jättefina! Håller med dig om att det där med att beställa från internet är sjukt bra, speciellt när det är så billigt. Henrik har gjort det någon gång och jag är sugen på att göra det :)

2009-01-15, 12:31:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback