Lördagen den 7:e Februari


Har nyss gjort en raid på stan, men det blev ingen shopping. Ska spara min slantar tills vikten gått ner mera. I slutändan kommer jag då att ha en superbudget att handla nya kläder för. Sen har jag kommit på att ens favoritkläder kan man sy in, älsklingens moster är utbildad sömerska så kanske att man kan flörta in sig där ; )

Till kvällen blir det bowling med trevlig sällskap och kanske en och annan cider + vinglas. Kommer bli mysigt och trevligt tror jag. Och ingen press på sig att dricka pga. att man ska skynda sig ut. Minus är dock att jag har träningsvärk i benen så hurvidare det kommer att gå och bowla det återstår att se, haha.

Hoppas alla får en superkväll, så syns vi och hörs!

Kommentarer

"en och annan cider" HAHA ;)

2009-02-08, 09:23:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback