Party like a rockstar!


Då var inflyttningsfesten avklarad, hade riktigt kul. Men huvudet fick lida lite dagen efter. Nu ser jag fram emot nästa fest på lördag. Var det inte så vi sa Sandra?

Har hittat ett drömjobb, eller ett drömjobb att arbeta på under tiden pluggandet pågår. Jag vill, bäst att söka och se om man har en chans. Inget jobb man tjänar miljoner på, men skulle vara enormt kul : )

Idag är jag sugen på en fet godispåse, men jag borde absolut inte.

Dessutom ingen lust att laga mat idag, eller har ingen inspiration till vad jag ska laga. Några tips? Gott och nyttigt skulle sitta fient! See you later..

Kommentarer
Wix

broccolisoppa! :)

2008-09-15, 19:51:36

Jajjamensan, ska komma förbi här någon dag, hör av mig!

2008-09-15, 20:45:45

Åh vad är det för nå jobb? :)

2008-09-15, 21:50:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback