Just nu mitt uppe i träningsveckan!



Nu tränar jag för fullt, känns riktigt skönt och man får sig en kick av det.

Veckan träning:

Måndag: Bröst + triceps och mage, en timmes promenad
Tisdag: Rygg + biceps och crosstrainer, en timmes promenad
Onsdag: Vila
Torsdag: Ben + axlar och mage, en timmes promenad
Fredag: Bröst + triceps och mage, en kortare promenad
Lördag: En timmes promenad + simning ev. löpning
Söndag: Vila

Sen kan det ju händ att man tränar lite annat också vid sidan om. Man kan aldrig få för mycket träning känns det som. Skulle vara skönt att basta och bubbla lite också. Men jag får avsluta veckan med att bada i mitt badkar med tända ljus och en ansiktsmask på.

Nu ska jag fundera på vad det blir för mat till middagen, kanske en god soppa!
Tjingeling..

Kommentarer

gud vad duktig du är! :)

2008-10-16, 04:52:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback