Varför har man


ens visdomständer? Jag tror att min växer snett, så måste nog ganska omedelbart operera ut den. Men för vilka pengar kan man undra. Kunde absolut inte komma vid ett bättre tillfälle med mer pengar. Jag har inte råd, men måste ta mig råd. Man kan ju alltid hoppas att man kommer över 3000kr gränsen, så att man får 50% rabatt. Men med min otur, tror inte det.

Måste verkligen ringa till tandläkaren, men vill verkligen inte. Ska jag verkligen måste sälja min bärbara dator för att ha råd att gå till tandläkaren?

Kommentarer

Hej! Ett tips till dig! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

2008-11-05, 11:42:36

tack för ditt bidrag, nu får du hålla tummarna för på fredag presenteras vinnaren!//Veronica

2008-11-05, 14:51:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback