Svårt att bestämma mig


Idag har jag jobbat och tjänat i lite kosing, dagen gick otroligt segt pga. att det inta har varit så mkt folk. Både skönt och inte skönt med andra ord. Sen när man ville skynda sig hem för att äta, glömde jag både det ena och det andra på jobbet. Sedan bar det av en sväng till Stenbäcken för att killen skulle få hämta sig en polare att se hockey med. Jag är inge vidare hockeyfan, iaf inte när det är på tv:n. I verklignheten är det lite roligare : )

Funderar på om jag ska fara och träna en sväng nu, eller kanske bara gå ut på en promis. Vet inte, promenaden verkar just nu mer lockande än att lyfta skrot + kondition på gymmet.

Skulle behöva sola idag också, men måste ta det försiktigt när det är nya rör. Men hur ska man hinna träna, sola, duscha och allt sådant innan Top model är ju frågan? Kanske dax att lyfta på häcken och förflytta sig då!

Ciao bella...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback