Pengar


Försäkringskassan är skyldig mig pengar, men vägrar ge ut dom. Gick en utbildning i November 2007 - har fortfarande inte fått pengarna. Nu har jag vänt mig till arbetsförmedlingen istället för att få hjälp där, trots allt som som anordnade utbildningen.

Vann på Kanal5, detta skulle betalas ut inom 4 veckor. Ojdå, var visst 4 veckor igår. Har ringt och fått talat in ett meddelande, men har inte fått något svar ännu. Säger man en viss tid, då ska man kunna hålla det också.

En kille lurade mig på en telefon för 2-3år sen, har fortfarande inte sett dom pengarna. Men lite olika omständigheter spelar ju in. Har iaf skickat iväg ett mail till dom för att höra hur det går.

  • Inga av dom här pengarna är nått jag har räknat in i min budget precis, men kanske dax att få in dessa pengarna nu.
Dessutom har jag en massa att hämta ut hos a-kassan också!

Har nog en hel massa med pengar som jag skulle kunna göra något kul med : )

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback