Många som fyller år!


Idag är en riktigt födelsedag, många som fyller år.

Först och främst min pojkvänn, grattis till dig. Puss


Sen kommer Sara, grattis till dig med.


Och sist men inte minst, Millan - Grattis


Grattis till er alla andra som fyller år idag också.
Dessutom är jag bjuden till tre födelsedagsfester på lördag, till alla dom ovanstående. Men löser det ganska lätt, kan inte gå på någon för jag ska jobba. Har försökt byta pass, men gick inte. Så får tjäna pengar istället för att slösa dem : ) Lite trist ändå, men får väl dyka upp efter 23.30 någonstans. Kanske vara fyllechaffis eller nått!

Nu skulle jag behöva promenera ner till staden.
Ciao

Kommentarer

Justdet! Klart jag kommer ihåg den, det har ju satt djupa sår i mitt hjärta ;) Den älskade Jappen :p Men när man väl satt och skrev det där så var det som att man inte kom ihåg en massa grejer..

Hälsa din kille grattis idag, från mig och Henrik.

2008-05-29, 13:52:28

usch vad tråkigt att du inte kan byta bort jobbet på lördag...men som sagt det blev ju lättare att skippa välja:)

kramar

2008-05-29, 23:04:30

Aha, det var ju kul att du fick det bytt. Jo jag läste du hade en del inbjudningar :D Men annars, om du inte hinner komma till Millan så kanske vi ses på hotto, om ni nu ska dit och om jag nu ska dit ;)

2008-05-29, 23:22:50

JAG GLÖMDE BORT FREDDAN! Jag känner mig dålig... Säg Förlåt. Och tack för grattiset ^^

2008-05-30, 12:28:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback