Lugn och skönt!


Helgen har varit lugn och skönt måste jag säga. Fredagen började ju med träning, sen blev det en god middag i Risön, mumma. Sen hälsade vi på Stoffe för att se hur han har det i lägenheten, Kvällen avslutades med film hemma i soffan.

Lördagen tillbringades i Luleå och hemma hos mamma, med god mat även där. Kvällen/natten avslutades med att jag somnade som en stock när jag kommit hem.

Idag har jag haft en lång skön sovmorgon, tvättat lite, ätit middag en god middag även idag. Ätit lite nötter nu till kvällen och kikat runt lite på nätet, redigerat bilder osv. Fast har inget bra program, skulle verkligen vilja ha Photoshop. Får kirra det : ) man borde ju komma ihåg lite grunder iaf från skolan.

En skön helg med andra ord, skönt att vila sig från fest. Nog för att festa är jäkligt kul, men ibland är det bra med en vit helg tror jag.

Nu ska jag slänga mig på soffan och fortsätta njuta av helgen så länge det varar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback