Lite att göra kanske...


Det var absolut inget kul i posten idag, lite trist. Så får sitta här och lägga upp tusen inlägg. Haha! Ska ta mig nått att i magen nu innan det blir träning vid sisodär 4-tiden kanske.

Man måste nästan börja fundera på vad man ska äta till middag, är sugen på nått gott. Kanske kött, sallad, tzatsiki eller liknande. Potatisen kan vi skippa, är inte så mkt för det. Mums, gott skulle det vara. Ändå negativa är att man inte kan grilla köttet, när man bor i lägenhet. Iaf om man vill vara en god granne.

Och kött i stekpannan eller ungnen är inte min grej riktigt. Dock har jag en inomhusgrill, men gud det är så besvärlig att rengöra. Någon som har ett pra tips på hur man ska rengöra en sådan?

Ja, nu kan man inte spendera någon mer tid framför datorn!

Kommentarer

håller på med ett skolarbete o undrar om du får betalt för att blogga?

2008-05-13, 14:24:38

vad är en inomhusgrill för något? jag har aldrig hört det någon gång :)

2008-05-13, 14:33:31

kött, sallas och Tzatsiki är så grymt gott!

2008-05-13, 15:41:03
Lisa

Fin blogg!

2008-05-13, 15:41:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback