Lilla sjöjungrfrun!


Idag mår huvudet som det förtjänar antar jag, blev en liten fest igår. Hade skit kul faktiskt, måste nästan vara första gången jag varit på hotellet och inte blivit less. Dansade tills allt ihop stängde, eller nåja ides inte dansa till dom två sista lugna låtarna. Sen blev det mat efter, hann typ nästan inte äta något, men vad spelar det för roll?

Har sovit hutlöst länge idag, kan inte fatta det själv. Till kl 16.30! Kan ni tänka er, men även om huvudet mår som det förtjänar så mår det ganska bra då med andra ord.

Gillade min klänning igår, men vad händer då såklart? Fettfläck på den, hata. Någon som har ett bra tips på hur man kan få bort den?

Nu ska jag äta lite tacos rester och se Greys.

Bjuder på en tröja som jag är sugen på



Ciao

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback