Känn dig utmanad

SÅ FORT DU LÄST DETTA ÄR DU UTMANAD!
(kopiera texten och lägg in på din blogg, utmana sedan alla!)

Om dig
1. Hur gammal är du? - Än sålänge 21
2. Hur lång är du? - 168/169 cm
3. Vart bor du? - I en lägnhet med min sambo Fredrik och våra två katter: Theodor & Lillen
4. Är du nöjd med ditt rum? - Ja, men ganska stökigt där just nu.

Sex
1. Är du oskuld? - Dum fråga
2. Har du pojk/flickvän? - Fredrik
3. Brukar du ofta ha sex? - Så vitt jag vet angår det bara mig och min partner
4. Har du haft sex mer än 20 gånger? - Ja
5. Har du ätit något som legat på någon annans kropp? - Jepps
6. Har du haft sex på en offentlig plats? - Ja

Godis
1. Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan? - Ingen aning egentligen, kanske 20-30kr
2. Tycker du om lakrits? - Ja
3. Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll? - Ja, titta bara på mig nu ; )
4. Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll? - Ja, men då var det inte till mig själv

fest
1. Ungefär hur ofta festar du per halvår? - Det äe olika, men ganska ofta
2. Vad innehåller den bästa drinken? - Sprit
3. Har du ens varit full? - Troligen
4. Brukar du ofta göra saker du ångrar på fyllan? - Händer väl någongång då och då
5. Vem anser du vara party kungen/drottningen? - Just nu, Hanna kanske? : )

vänner
1. Vem är snyggast i din klass/ditt jobb? - Jag såklart, näe ingen aning.
2. Vilken av dina vänner har vackrast röst? - Wix
3. Vilken av dina vänner har bäst humor? - Alla är roliga på olika sätt
5. Räkna upp max tio vänner men minst 5 vänner du tycker om: Jag har bara vänner jag tycker om
6. Har du haft sex med en vän? - Nix

Kommentarer

Oj, förlåt! jag ska ändra det! jag var lite trött inatt då jag tillverkade den!

2008-05-13, 12:16:45
sandra

Fan va snygg bloggstyling. Hur gjorde du det?

2008-05-13, 13:10:26

tack! :) vad bra att du blev nöjd!

2008-05-13, 13:25:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback