Jag ska måla hela världen...


Nu har jag målat och målat, men inser att jag måste måla ett tredje varv också. Suck, känner mig lite väl less på det nu. Men ska det bli fint måste man ju anstränga sig lite. Färgen skulle vara Latte, men tyckte att det blev ganska mycket mörkare på väggarna. Men jag gillar färgen ändå som tur är : )

För er som inte vet är det hallen som äntligen har blivit målad, vi (jag och min sambo) har dragit ut tiden ganska mycket för att fixa hallen. Men nuså. Bara ett tredje varv och så klart. Eller måste pensla lite vitfärg i taket också, men det går ju fort.

Sen ska det bara borras i dessa betongväggar, det är inte att föredra. Hata betong! Fast får väl ta hit ett proffs eller nått. (jag har försökt många gånger att borra, men misslyckats).

Nåja, ska springa ner och ta upp posten nu. Kan ju ha kommit nått av intresse : ) Heipa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback