Man får fjärilar imagen


Igår var det studentbalen, och man får fjärilar imagen bara av att se på alla. Hur dom har klätt upp sig och fixa sig. Men mest för att det är så himla härlig känsla man har i kroppen på balen. Och ännu värre kommer det att bli när dom ska springa ut idag för att ta sin student. Man kan som inte fatta vad som har hänt, man har så härlig känsla. Tårar och skratt byts om vart annat.

Det var en sån rolig tid, men så mycket roligt omkring. Om jag fick skulle jag göra det igen, lätt  : )
Mest för att jag var som i ett vakum, fattade inte att jag hade tagit studenten riktigt.

& hur kul hade man inte på champangefrukosten (vi hade dock en bål med 90% sprit och 10% läsk). Och på kvällen, festen i grodparken. Man kunde ha varit uppe hela natten lång, för att man inte ville att dagen skulle ta slut.

Men nu måste jag avrunda, men GRATTIS TILL ALLA SOM TAR STUDENTEN IDAG!

(För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback