Söndag...


Och jag har inte riktigt kommit på ännu vad jag ska hitta på idag.

Har några måsten för dagen:

- Städa solariet
- Lämna in filmerna
- Planera min klädsel för imorgon
- Äta middag
- Duscha

Sen är det fritt fram att hitta på vad man vill. Men alla är väl sega på söndagar, så det kanske blir att vi far en sväng till Risön, kanske går en promenad i snön och sen myser framför tv:n tills det är dax att sova!

Vet fortfarade inte hur jag ska komma upp imorgon, kommer säkert inte att kunna somna i vettig tid heller. Tur att man kan sova på bussen iallafall : )

Hade förresten en trevlig fredag, jag och Hanna provade spela insikt som wix har lämnat hos mig. Var ganska kul faktiskt. Kunde däremot inte läsa frågorna så bra, utan asgarv hela tiden. Haha!

 



 

Jag ska försöka väcka min karl nu, tro det eller ej men han sover faktiskt fortfarande. Och klockan är 14.18, så länge sover man nästan bara om man är jäkligt bakis. Det är han dock inte ; )


 

Linda


 


Kommentarer
Sandra

Jaa, det låter jättebra :) Måste bara aktivera mitt ;) Man får ju gå med en instuktör som fixar ett program åt en första gången. Ska ta tag i det där å boka :) Sen är ja redo :)

2008-01-24, 09:28:45

Saudan i gatan det var inte igår! Vad heta alla ser ut nu för tiden! Hoppas du har det bra och sådär, kanske också ska ut i Kalix imorgon så med lite (o)tur kanske vi springer på varandra. Ha de gött!

2008-02-01, 21:54:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback