Första inlägget 08!


Kl är just nu 13.00 en söndag, sitter och väntar på att Herr Förare ska stiga upp. Men det lär väl ta ett tag antar jag. Jag däremot har hunnit städa och göra en massa annat på morgonen.

Jag är lite sjuk också, har problem med halsen och har nu snart haft det en vecka. Men det går väl över!

Har lagt upp bilder från Nyår på pixbox, men bilderna från Annandan och Halloween går inte att lägga upp däremot, om jag nu inte skaffar premium. Men ska man verkligen orka det.

Nåja, ni kan få en försmak här:

Halloween 07 (ja jag vet, segare människa får man leta efter).

    

Och här kommer lite från Annandan, enjoy!

Eller så inte, verkar som att bilderna är för stora, suck...

Linda




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback