11:e


Det är fredag idag och snö oväder, det märkte jag när ja skulle gå hem på lunchen. Var inte vidare trevligt, men man är ju inte gjord av socker så att man försvinner bort.

Ska bara ta det lungt idag, efter en ganska så hård vecka, eller så kanske den vara känns hård när man stiger upp tidigt varje dag. Däremot jobbar jag lördag också, så det blir inte att sova ut helt direkt. Men sen, då är jag ledig ett tag i alla fall, Ca 2-3 dagar! Sen börjar skolan, och så ska jag städa solariet också, med start nästa vecka.

Håller just nu på att arkivera, inte så kul men det funkar. Man blir dock väldigt torr om händerna, så får smörja in dom när man kommer hem..

Har börjat sätta upp väv i hallen också, bra gjort av oss. Men däremot stötte vi på lite problem, pga. att våra kära katter hade haft kul. Klättra på väggarna ungefär, så vi får se om vi måste slita ner allt och sätta ny väv eller bara bygga på, suck.

Kanske att det kan gå och spakla över, får kika på det.

Nåja, nu vill jag hem!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback