Jaha, samma visa igen...


Skulle stiga upp fem ja, men jag fattar inget. Ingen väckarklocka har då ringt, man blir så arg när man inser att man försovit sig. Och det är ju inte så att det är en engångsföretelse, det har redan hänt flera gånger. Haha, men vad gör man? Kanske går och sover tidigare så att man inte är helt död.

Nåja, snart blir det träning och sen middag. Och kvällen får väl bjuda på att sova då ; )

Undra om man ska ta med mp3 så att man har lite sporrande musik under konditionsträningen. Men man kan ju se på tv också. Yes vi får se.

Jag har kommit in i en period också, skulle kunna festa varje helg. Det har varit kul på senast : ) bara supa, ha trevligt.

Heipa!

Kommentarer

Men gud vad jobbigt!! Jag har också haft ngn sån där period då jag försov mig. Det är ju inte heller att bara gå till skolan då utan det ska ju passa med bussar å allt! Tränar du bara på gymmet på Nova eller? Eller kör du spinning å sånt med eller? JAg vill gärna hitta på något någon dag. Var länge sen man gjorde något tillsammans.. Kanske äta kinamat som vi sa i fyllan? ;)

2008-02-19, 00:37:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback