Är jag konstig på nått sätt?


Idag var det dax att äta en semla, är inte så förtjust i det men dagen till ära så måste man ju.
Har nyss varit och städat, hade helt glömt bort det. Har suttit med näsan djupt ner i boken och försökt lära mig något vettigt.

Dagen fråga: är jag konstig? ( hur trevlig man ibland försöker vara ibland, så får man ingen respons, är det mig det är fel på?)

Ska snart hoppa i säng så att man orkar med att kliva upp och åka med bussen. Det är lite typiskt att jag blir åksjuk så lätt, så att läsa i bussen är inte riktigt ett alternatv för mig. Men desto hårdare plugg hemma då med andra ord.

Näe, nu får det bli boken i sängen ; )

Kommentarer

Duktig du är! Klart du inte är konstig, det är dom som är konstiga!!

2008-02-06, 15:26:11
Minna

Tack! :) På wedins trorjag..minns inte riktigt.

2008-02-11, 17:20:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback