Möblerat om!


Idag har jag börjat möblera om i lägenheten, Fredrik kommer få damp när jag flyttat databordet, haha. Men han kan ju tycka det är fint, får vi hoppas.

Morgonen började i alla fall med frukost och Ghostrider, ganska bra film. Sen har jag städat och sen kom jag på iden att jag skulle flytta om.

Sen när Fredrik kommer hem från jobbet, ska jag fara och köpa nya rollar, så att jag kan måla. Nu ska det fan äntligen bli färdigt.

Är det föresten ngn som vill ge mig en ny soffa? Säg till isf ;)

Näe, nu ska jag resa ut garderoben på allt sånt som man inte använder och bära ner det till förådet. Tar ju bara en massa plats, och just nu ryms inte ens mina kläder så dom ligger utsprit lite överallt.

Kanske blir det att baka idag också, är som sugen på det. Imorgon kommer lönen, Jippi!

So long!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback