Luleå


Just nu har jag sug på att flytta, men vet inte riktigt vars egentligen och jag vill att Fredrik ska komma hem. Jag vill flytta tillsammans med han, men man vet ju inte riktigt hur det blir med den saken. Han är ju så hemkär och det är inte riktigt jag egentligen, jag vill lära känna nya människor är bara lite blyg egentligen.

Kanske blir det Luleå, så att man inte är allt för långt borta från sin käresta eller kanske blir det längre söderut som Stockholm eller Göteborg kanske.

Ska söka skola idag, har skjutit upp det till sista minuten och så fungerar inte studera, yes! Och snart ska jag åka till Lule och hälsa på Annelie. Men hon har förhoppningsvis internet så att jag kan skicka iväg en ansökan.

Ska även söka jobb och se om jag får nått, blir det inte så då är det ett faktum, jag flyttar.

Vill dessutom åka utomlands, så måste ha ett jobb så att jag kan känna ihop lite pengar till det. Skulle vilja åka till Hawaii faktiskt, men då måste man lägga manken till och jobba ihop sig mer pengar än vad man har :)

Nu måste jag hoppa i duschen och börja packa, för nu är det ca 2timmar innan jag ska fara. Har dock ont i magen som ett ass, men det lägger sig väl.

Ha en bra dag :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback