Går tillbaka!


Nu är jag tillbaka till min gamla blogg igen, så tråkigt på den andra att ingen kan lämna kommentarer, då måste man vara medlem. Och en kommentar då och då kan man ju behöva.

Vad har hänt i mitt liv på senaste tiden då, en hel del. Har bott i Umeå en vecka, för att sedan flytta tillbaka, påbörjat studier som jag lika snabbt avslutade, slutat jobb för att sedan jobba på samma ställe igen. Men Kalix är inte så himla dåligt när man uppskattar det som finns, men å andra sidan finns det en helt ny värld att upptäcka utanför.

Sla plugga, ska bara komma på vad jag vill för det jag började var helt fel för mig. Men tur att det finns så många utbildningar att välja mellan.

Sitter just nu hemma i soffan och tar det lungt, imorgon ska man stiga upp och jobba. Har även förändrat mitt lite, har gått från blontsvall till mörkhårig. Tänkte att det var dax nu.

Mer uppdateringar kommer sen :) Godnatt!


Kommentarer

Du passar ju jättebra i mörkt hår! :) snygg färg.

2007-10-07, 23:24:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback