Fredag!


Godmorgon, har sovit en lite länge idag faktiskt. Men det var riktigt skönt! Sitter just nu och äter frukost och sen ska jag städa lite.

Eller städa och städa:
Ska diska och dammsuga!

Sen hoppas jag att mitt asos-paket kommer idag, men vi får väl helt enkelt se. Ska iaf häva mig ut på en promenad i alla fall också och få lite friskluft.

Idag kanske det blir tacos och bandy med Sara och Lisa, kulkul om det blir. Och sen till min fasa verkar inte Hairspray komma till Kalix, eller? Jag vill se den nu :) men får väl ta en biokväll i Luleå istället då!

Näe, nu ska jag återgå till min macka! Hejssvejs!



Ps. en jäkligt gammal bild på mig när jag hade långt hår, vill att mitt ska växa ut igen ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback