Long time, no see!


Har inte hunnit skriva på länge, och när jag väl tänkt att jag skulle updatera lite så har jag glömt bort det. Sitter nu här i lägenheten och ska alldelens strax fara och jobba en stund.

Helgen var skoj, men ändå helt galen för min del. Blev så full som jag aldrig blivit, och kan bara tänka va andra tänkte om mig den kvällen. Ojoj, men sånt som händer antar jag!

Skulle beställa Lassebiljetter igår, men det blev inte av så får bli idag! Sååå himla sega vi är på att beställa, och han uppträder nästa fredag.

Ihelgen kanske mormor och morfar kommer också, men jag jobbar så får se om jag hinner träffa dom nått.

Näe, dax att fara! Hej på er :)

Kommentarer

Äntligen! Har saknat dig :)

2007-11-09, 00:51:22
Linda

Trevligt, att någon gjort det!

2007-11-09, 12:38:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback