Kväll

Jag längtar till imorgon, då är det äntligen dax för Lasse i Happis!

Fick inte ens utskrivet mitt CV till idag när jag skulle till arbetsförmedligen och visa och diskutera den, så fick ta med laptopen, haha! Han tyckte att den var bra i alla fall, till 99%. Var bara lite småfix. Det är ju riktigt bra!

Sen efter att jag varit min andra gång på AF, så ville inte bildörren på ena sidan stängas. Just typiskt, fick verkligen inte igen den. Den brukar tjorva ibland på vintern, så fick gå på stan tills Fredrik slutade och kunde komma och hjälpa stackars mig, efter många om och men fick vi tillslut stängt dörren så att jag kunde köra hem bilen.

Blev väldigt mätt av lasagnen, men gott var det. Nu ska jag fortsätta se efterlyst


Kommentarer
Lisa

Haha. Jag fick inte heller stängt bildörren idag så jag fick knyta fast dörren med motorvärmarsladden, i handbromsen! Haha, det var kul! Längtar också till ikväll!

2007-11-16, 11:36:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback