: )


Idag är det onsdag, och jag sitter och jobbar för fullt. Har tagit en lite paus pga. att jag fick lite ont i nacken. Kanske ska sträcka på mig istället för att sitta och skriva här men, what ever!

LH:s ringde igår och jag ska jobba hela helgen denna vecka, men skönt att inte behöva jobba julafton. Däremot ville dom att jag skulle jobba annandagen på kvällen och dagen efter nyår. Jag bara: HJÄLP! Men det verkar som att det löser sig och att jag inte behöver jobba då, tur för mig.

Vet inte riktigt vad man ska göra ikväll, kanske försöka fara på stan direkt efter jobb och inhandla lite smått och gott. Får se om man orkar med det, är alltid så himla hungrig när jag slutar och bara måste äta : )

Nåja, det är snart lunch så ska jobba som en bara den tills dess!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback