Tisdag

Ännu en dag på jobbet så att säga. Men inte allt för länge tills man slutar nu. Ska bli skönt. Ska till New Era efter jobbet för att snacka Ume. Ska nämligen på inflyttningsfest på fredag hos Annelie & Lisa, ska bli kul. -Längtar redan.

Annars har jag färgat håret för någon dag sen, och det ser rent ut sagt förjävligt ut om man får formulera sig så. Men men, brukar det göra varje gång jag färgar håret. Blir bättre efter ca 2veckor. Så man får väl stå ut med att se ut som ett ljushuvud.

Igår var jag barnvakt åt min lillasyster. Hon är som ganska söt. Tog iaf ut flätorna som jag gjort i hennes hår. Såg lite roligt ut tillslut.

Annars händer det väl inte så mkt i mitt liv just nu. Men ensak som jag är lite nervös över är att jag ska löneförhandla imorgon. Inte varje dag man gör det. Dessutom är det svårt att veta hur mkt man ska begära egentligen. Måste fråga Gunn-Eli vad hon tycker.

Nåväl ska återgå till jobbet nu.

Kommentarer

Har New Era öppnat igen? Har annelie flyttat tillbaks til ume? skulle inte lisa flytta in med sandra och linnea?

2007-01-23, 22:56:14

skriiiiv :)

2007-08-19, 10:15:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback