AF!!

Idag har jag stigit upp tidigt och traskat till AF, gav mig kanske inte så mkt att vara där, men man måste ju.

Kom nyss hem, har varit på stan ett tag men var tvungen att fara hem pga. att jag kännde att jag började få skavsår av skorna lite överallt. Ska snart ta på mig bekvämare skor och traska till Ica, är hungrig som en varg. Ska laga mig en lite lunch :)

Igår blev det träning och idag med, ska träna som ett ass för jag vill typ spy på mig själv. Bläääblää!

Måste kolla mitt schema på Lhs också, kan ju ge mig tusan på att jag kommer måste jobba på halloween. Men vi kan ju alltid hoppas, att det faller sig in så att man kan festa. För jag är såå sugen!

Nåja, dax för Ica nu!

+= FESST!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback