Ledigt

Idag har jag unnat mig själv att faktiskt vara ledig, mitt liv rullar annars på i 150! Dagen började med en morgon promenad, följt av en god frukost. Efter det blev det lunch och en stadssväng tillsammans med Sandra, trevlig och behövligt.

Blev lite shopping, fick med mig ett par chinos, en blus, en finstickad tröja, två sjalar, en ring, en kofta, ett träningslinne, en sportbh och en sminkpensel.

Sen stod benen redo att piskas på gymmet, blev där i hela 90min, men hade bra flyt :-) grillat åt jag igen till middag, mumma!

Sen råkades jag beställa två par skor, ops, ett par låga rosa converse (skulle egentligen ta vita, men fanns ej i storlek, och 40% kan man ju inte tacka nej till) och ett par rosa/orange sommarskor!

Nu ska jag se hockey och äta mumsmums! Bra avslut på en perfekt dag, trevlig kväll :-)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback