Hey lovers

Går sakta men säkert framåt, snart har jag uppnått mitt första mål (vinst: en IPad). Efter det ska jag försöka bygga upp lite mer styrka (som har försvunnit lite).

Gårdagen bestod att jobb, mat, träning, fredagsmys med karra & film, sen sussa. En sak att konstatera, jag har helt kommit ifrån att jag tycker att det är kul att gå ut, jag vill helst bara mysa, haha ;-) fast alla mina klackar behöver egentligen få rastas, men det kommer ju en sommar snart!

En sak jag konstaterar, tror jag vill gå hel-ljus igen, oboy!

Kommentarer

Du skulle inte vilja ha sällskap på gymmet nån gång?? Jag känner att jag behöver fara med någon så jag inte bara lallar runt där som ett fån, tycker de går bättre när man är med någon iaf då de är så länge sen man varit ;)

2012-04-21, 11:28:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback